Pro-Choice Priest Sues Lifesite for Libel
#19
(02-17-2011, 09:32 AM)Bakuryokuso Wrote: So maybe Voris uses Wikipedia as a source

A simple Google search will show tons of newspaper articles on the subject. He has admitted it himself. This guy is pro-choice, pro-homosexuality.

Here's an article that EWTN posted about him in 2006...

http://www.ewtn.org/vnews/getstory.asp?number=72881
Reply


Messages In This Thread
Re: Pro-Choice Priest Sues Lifesite for Libel - by damooster - 02-17-2011, 09:39 AM



Users browsing this thread: 1 Guest(s)